Ascent Consulting atmuitošana un kravu pārvadāšana muitas kontroles zonā ietver dokumentu sagatavošanu un iesniegšanu, kas nepieciešama, lai atvieglotu eksportu un importu valstī, klienta pārstāvību muitas pārbaužu laikā, nodevu izvērtēšanu un nomaksu, un kravu paņemšanu kopā ar dokumentiem no muitas zonas pēc atmuitošanas.
Šie ir daži atmuitošanai nepieciešamie dokumenti:
- Eksporta dokumentācija: Pirkuma pasūtījums no pircēja, pārdošanas rēķins, iepakojumu saraksts, nosūtīšanas rēķins, jūras transporta kravas vai gaisa kravas pavadzīme, izcelsmes sertifikāts un jebkura cita specifiska dokumentācija, kā noteicis pircējs, vai kā to pieprasa finanšu iestādes vai LC noteikumi, vai kā importētājvalsts ir noteikusi.
- Importa dokumentācija: Pirkuma pasūtījuma no pircēja, pārdošanas rēķinu no piegādātāja, ievešanas rēķins, jūras transporta kravas vai gaisa kravas pavadzīme, iepakojuma saraksts, izcelsmes sertifikāts un jebkura cita dokumentācija, ko pircējs vai finanšu iestādes vai importējošās valsts ir noteikusi.